Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2013

Femme Pink

Post na szybko ;)
Jestem ciekawa czy miał ktoś perfumy z hmm.. grupy "Exclusive Cosmetics Group".
W ostatni piątek wędrując miastem pewien Pan twierdząc, że jest studentem wcisnął mi dosłownie na siłę jedne z ich perfum.
Nie będę się zbytnio rozpisywac na ten temat bo nie o to chodzi ;)
Pytanie czy polecacie te perfumy? Co o nich myślicie? 
Ja dostałam "Femme Pink".
Na początku zapach jest bardzo mocny i intensywny przez co długo się utrzymuje na skórze.
Ale z każdą chwilą zapach robi się coraz cieplejszy i milszy dla nosa :)
Ze strony producenta:
"Łączy siłę i pewność siebie z kobiecością i stylem, aby dać bogaty kwiatowy zapach. Świeża, owocowa
nuta mandarynki, mango, osadzona na zmysłowym kwiatowym sercu frezji, irysu."
Cena: 129.00 zł
Zdjęcie pochodzi z strony producenta. Postaram się dodac jak najszybciej te które zrobię ja.
Pozdrawiam,
Rubbim ;*

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak pachnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku pachnie bardzo intensywnie.. Ale z czasem coraz ładniej :)
      Na pewno wpadnę ;)

      Usuń