Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 września 2013

Czas na jesień

Otóż czas biegnie nie ubłagalnie i wielkimi krokami zbliża się jesień. Dla większości jesień kojarzy się z deszczem, chłodem, brakiem ochoty do życia itd. Widocznie ja jestem wyjątkiem bo jesień to moja ulubiona pora roku wśród wszystkich.
Dla mnie jesień to czas w którym grono rodzinne spędza więcej wspólnie razem czas. Nie mam tu na myśli jakiś wyjazdów. Po prostu więcej w tym czasie spędzamy swój wolny czas w domu, a tym samym z rodziną. Nie wiem jak Wy, ale ja wprost uwielbiam te żółknące liście, wieczory przy kominku na bujanym fotelu z kubkiem gorącej czekolady i dobrą książką. Mogłabym tak wymieniac i wymieniac :)
Dołączam poniżej zdjęcia (znalezione na google:)) które odzwierciedlają dla mnie jesień. 
Pozdrawiam Was :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz